دنیای مجازی

بیزنس کارت AR؛ توسعه‌ی کسب و کار به روش هوشمند

تیم فنی
تیم فنی

بیزنس کارت AR؛ توسعه‌ی کسب و کار به روش هوشمند

استفاده از تکنولوژی برای توسعه و بهبود کسب‌وکار هوشمندانه ا‌ست. به‌کار گرفتن بیزنس کارت AR یا واقعیت افزوده گام مدرنی برای شرکت‌ها به‌شمار می‌رود. برای خواندن درمورد بیزنس کارت AR همراه ما باشید.
واقعیت افزوده به کمک شرکت‌ها آمده تا بتوانند راحت‌تر مشتری‌های بیشتری پیدا کنند و بیشتر بفروشند. از آن‌جا که شبکه‌سازی، بخش مکمل کسب‌وکار به‌حساب می‌آید، تکنولوژی واقعیت افزوده با ایجاد بیزنس کارت AR نقش موثری در فروش خواهد داشت.

چرا AR؟

بیزنس کارت AR درمقایسه با بیزنس کارت معمولی، می‌تواند ارتباط دوسویه برقرار کند و اطلاعات بیشتری درمورد محصول یا خدمات ارائه دهد. بیزنس کارت واقعیت افزوده برای برندینگ و هدف‌های بازاریابی عالی عمل می‌کند. مشتریان بالقوه می‌توانند محصولات و خدمات ما را به‌شکلی واقعی‌تر ببینند و بررسی کنند. مشتریان با بررسی راحت‌تر محصول و خدمتی که ارائه می‌کنیم، سریع‌تر تصمیم به خرید می‌گیرند. ببینیم بیزنس کارت AR چه ویژگی‌هایی دارد.
اطلاعات را به ‌سادگی به اشتراک می‌گذارد
کاربران دوربین موبایل را به سمت بیزنس کارت واقعیت افزوده می‌گیرند تا بدون هیچ مشکلی اطلاعات لازم را دریافت کنند. آنها می‌توانند عکس جزییات مربوط به محصول یا خدمات را به‌سادگی در شبکه‌های اجتماعی به‌ اشتراک بگذارند.
زمانی که بیزنس کارت معمولی را به مشتری می‌دهیم، معلوم نیست او ما و اطلاعات روی کارت را به خاطر بسپارد. مشتری با استفاده از دوربین موبایل یا تبلت همیشه می‌تواند از روی بیزنس کارت واقعیت افزوده به نام شرکت، آدرس وب‌سایت، لوگوی شرکت و اطلاعات مهم دیگر دسترسی داشته باشد.

زمان خداحافظی با کارت کاغذی رسیده

بیزنس کارت واقعیت افزوده، دیجیتالی‌ست. بنابراین، دیگر نیازی نداریم کارت‌های کاغذی را همراه خود داشته باشیم. اطلاعات تماس ضروری را یک بار ذخیره می‌کنیم و همیشه و در همه جا به آن دسترسی داریم. صاحبان کسب‌وکاری که می‌خواهند متفاوت از دیگران به‌نظر برسند و در کنار رقبا بدرخشند، می‌توانند کارت واقعیت افزوده را انتخاب کنند.
با این نوع کارت تجربه‌ی دوسویه و مفیدتری شکل می‌گیرد. ضمن این که با باز کردن اپلیکیشن واقعیت افزوده، خیلی سریع می‌توانیم کارت را به اشتراک بگذاریم.

جمع‌آوری داده‌های مشتری

استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده، فقط به دستاوردهای برندینگ و مارکتینگ محدود نمی‌شود. این نوع کارت‌های مدرن، داده‌های ارزشمند مشتری را هم جمع‌آوری می‌کنند. بیزنس کارت با کمک موقعیت جغرافیایی مشتری، می‌تواند مشخص کند مشتری‌های بالقوه در کدام منطقه هستند و به چه مواردی علاقه دارند. داشتن این اطلاعات کمک می‌کند پروموشن‌ها و پیام‌های مبتنی بر بازاریابی برای مخاطب هدف مناسب تهیه و فرستاده شوند. 
با کمک این تکنولوژی راحت‌تر می‌توانیم توجه مشتری را جلب کنیم و او را کنار کسب‌وکارمان نگه داریم. مدیرانی که درنظر دارند وب‌سایت تجاری خود را راه‌اندازی یا به‌روزرسانی کنند، می‌توانند کارت AR را امتحان کنند. به این ترتیب، در زمینه‌ی جلب توجه مشتریان، جایگاهی بالاتر از رقبا به‌دست خواهند آورد.

بدون محدودیت زبانی

کارت‌های مبتنی بر واقعیت افزوده به‌شکل دیجیتال تهیه می‌شوند. از این‌رو، محدودیت زبان ندارند. بی‌ هیچ محدودیت و مشکلی می‌توانیم اطلاعات مربوط به محصول و خدمات را به هر زبانی به‌ اشتراک بگذاریم.
مشتریان اطلاعات را به زبان مادری خود دریافت می‌کنند و اعتماد بیشتری در این میان شکل می‌گیرد. هیچ سدی بر سر راه درک جزییات کسب‌وکار ما  وجود ندارد. بیزنس کارت‌های معمولی به این راحتی از گوشه‌وکنار دنیا مشتری جذب نمی‌کنند. اپلیکیشن AR کاری می‌کند که مشتری در هر جا باشد، و به هر زبانی سخن بگوید، شرکت ما را پیدا کند.

بالا بردن تعداد فالوئرها در شبکه‌های اجتماعی

بیزنس کارت AR تعداد فالوئرها را در شبکه‌های اجتماعی بالا می‌برد. می‌توانیم لینک‌ همه‌ی شبکه‌ها را به کارت اضافه کنیم. مشتریان تنها با لمس لینک، خیلی راحت شبکه‌ی اجتماعی ما را دنبال می‌کنند. آنها با دنبال کردن ما، از آخرین خبرها درمورد محصول، خدمات یا تخفیف‌های ویژه آگاه خواهند شد.
از سوی دیگر، بعد از اضافه کردن مشخصه‌‌های واقعیت افزوده به شبکه‌های اجتماعی، مشتریان بیشتری ما را دنبال خواهند کرد و برای مدت طولانی‌تری فالوئر ما خواهند ماند. پس اثر این تکنولوژی به کسب‌وکار محدود نمی‌شود و بر پلتفرم‌های دیگر هم موثر است.

سخن پایانی

واقعیت افزوده برتری نسبت به رقبا ایجاد می‌کند. مشتریان با کمک این تکنولوژی تجربه‌ی دوسویه‌ی جذاب‌تری خواهند داشت. رقابت به کمک AR درمقایسه با کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ متداول که هزینه و زمان زیادی می‌طلبند، بازگشت سرمایه‌ی‌ بیشتر دارد.
وجود بیزنس کارت AR یا اپلیکیشن موبایل برای وب‌سایت، بیش از حد تصور جلب‌توجه می‌کند و مشتری را به سوی کسب‌وکار ما می‌کشاند. این روزها عادت کردن به موبایل افراد را کم‌طاقت کرده و مشتری ترجیح می‌دهد برای دریافت اطلاعات درمورد محصول یا هر خدمات دیگر، منتظر نماند. 

قصد انجام پروژه خاصی را دارید؟

اگر می‌خواهید وب‌سایتی منحصربه‌فرد، متناسب با نیازهای خاص خودتان داشته باشید، یا اگر گمان می‌کنید داشتن یک اپلیکیشن موبایلی اهداف کسب‌و‌کارتان را محقق می‌کند، یا اگر هنوز نمی‌دانید چه محصولی برای پیاده‌سازی ایده‌تان به کار می‌آید، با ما تماس بگیرید. شرکت نرم‌افزاری پیشگامان لوتوس با مشاوره و طراحی محصول ایده‌آل، شما را در مسیر رشد کسب‌و‌کارتان همراهی می‌کند.

با ما تماس بگیرید

مشاوره با ما